W ramach dostępnego dofinansowania tworzymy dla każdego obiektu dedykowany projekt szkoleniowy w formule zamkniętej. Szkolenia odbywają się na miejscu w obiekcie, w zamkniętej grupie szkoleniowej dla personelu lub kadry zarządzającej.
Dokładna tematyka szkoleń, liczebność grupy, harmonogram i okres realizacji są ustalane z Klientem w zależności od jego potrzeb i możliwości.
Na życzenie Klienta organizujemy szkolenie o dowolnej tematyce związanej z branżą HoReCa oraz Beauty&SPA. Jesteśmy otwarci na współpracę z trenerami rekomendowanymi przez naszych Klientów.
Poniżej przedstawiamy tematykę przykładowych szkoleń.
HOTELE & GASTRONOMIA
- Budowanie dobrych relacji i współdziałania w zespole
- Satysfakcja klienta – jak ją zbadać i sprawić, aby klient chętnie wrócił i wydał więcej?
- Zarządzanie zespołem w obecnych realiach rynkowych + aspekty zatrudniania obcokrajowców
- Nowoczesne techniki sprzedaży i marketingu w hotelarstwie i gastronomii – sprzedaż w różnych kanałach, marketing tradycyjny i social media
- Profesjonalna obsługa klienta, w tym klienta trudnego, jako narzędzie do budowania wizerunku firmy
- Efektywna organizacja pracy kuchni i restauracji i jej wpływ na jakość procesu obsługi klienta
- Obsługa klienta w języku obcym dla hotelu i restauracji (angielski, niemiecki, inne języki)
- Poprawna komunikacja w języku polskim dla pracowników z zagranicy
- Efektywne zarządzanie finansami hotelu i restauracji
- Organizacja i sprzedaż imprez okolicznościowych i eventów biznesowych
HOTELE & SPA
- Niewidoczna pokojowa – efektywny housekeeping i zarządzanie personelem sprzątającym
- Kreowanie potrzeb klienta i skuteczna sprzedaż usług dla pracowników SPA
- Recepcja jako wizytówka hotelu – standardy pracy oraz rozwój kompetencji personelu recepcji
- Techniki sprzedaży dla sektora MICE w obiekcie hotelarskim lub centrum konferencyjnym
RESTAURACJE, BARY, KAWIARNIE
- Idealne menu: jak stworzyć atrakcyjną ofertę sprzedażową
- Receptury i food cost jako fundament zyskowności restauracji
- Świadomy manager – skuteczne zarządzanie operacyjne w restauracji
- Up-selling, cross-selling i inne techniki sprzedaży w gastronomii
- Optymalizacja i zarządzanie kosztami pracy w restauracji
- Negocjacje i kontraktowanie w gastronomii
- Zarządzanie personelem kelnerskim i barmańskim
- Rozwój kompetencji kucharzy i cukierników
- Rozwój kompetencji personelu kelnerskiego i barmańskiego
- Kurs baristy – wprowadzenie do zagadnień i/lub poszerzenie wiedzy baristycznej