Szkolenia dedykowane

horeca, szkolenia

W ramach dostępnego dofinansowania tworzymy dla każdego obiektu dedykowany projekt szkoleniowy w formule zamkniętej. Szkolenia odbywają się na miejscu w obiekcie, w zamkniętej grupie szkoleniowej dla personelu lub kadry zarządzającej.

Dokładna tematyka szkoleń, liczebność grupy, harmonogram i okres realizacji są ustalane z Klientem w zależności od jego potrzeb i możliwości.

Na życzenie Klienta organizujemy szkolenie o dowolnej tematyce związanej z branżą HoReCa oraz Beauty&SPA. Jesteśmy otwarci na współpracę z trenerami rekomendowanymi przez naszych Klientów.

Poniżej przedstawiamy tematykę przykładowych szkoleń.

 

HOTELE & GASTRONOMIA
  • Budowanie dobrych relacji i współdziałania w zespole
  • Satysfakcja klienta – jak ją zbadać i sprawić, aby klient chętnie wrócił i wydał więcej?
  • Zarządzanie zespołem w obecnych realiach rynkowych + aspekty zatrudniania obcokrajowców
  • Nowoczesne techniki sprzedaży i marketingu w hotelarstwie i gastronomii – sprzedaż w różnych kanałach, marketing tradycyjny i social media
  • Profesjonalna obsługa klienta, w tym klienta trudnego, jako narzędzie do budowania wizerunku firmy
  • Efektywna organizacja pracy kuchni i restauracji i jej wpływ na jakość procesu obsługi klienta
  • Obsługa klienta w języku obcym dla hotelu i restauracji (angielski, niemiecki, inne języki)
  • Poprawna komunikacja w języku polskim dla pracowników z zagranicy
  • Efektywne zarządzanie finansami hotelu i restauracji
  • Organizacja i sprzedaż imprez okolicznościowych i eventów biznesowych

 

HOTELE & SPA
  • Niewidoczna pokojowa – efektywny housekeeping i zarządzanie personelem sprzątającym
  • Kreowanie potrzeb klienta i skuteczna sprzedaż usług dla pracowników SPA
  • Recepcja jako wizytówka hotelu – standardy pracy oraz rozwój kompetencji personelu recepcji
  • Techniki sprzedaży dla sektora MICE w obiekcie hotelarskim lub centrum konferencyjnym

 

RESTAURACJE, BARY, KAWIARNIE
  • Idealne menu: jak stworzyć atrakcyjną ofertę sprzedażową
  • Receptury i food cost jako fundament zyskowności restauracji
  • Świadomy manager – skuteczne zarządzanie operacyjne w restauracji
  • Up-selling, cross-selling i inne techniki sprzedaży w gastronomii
  • Optymalizacja i zarządzanie kosztami pracy w restauracji
  • Negocjacje i kontraktowanie w gastronomii
  • Zarządzanie personelem kelnerskim i barmańskim
  • Rozwój kompetencji kucharzy i cukierników
  • Rozwój kompetencji personelu kelnerskiego i barmańskiego
  • Kurs baristy – wprowadzenie do zagadnień i/lub poszerzenie wiedzy baristycznej