Certyfikaty jakości

Od marca 2018 firma ProContact posiada Certyfikat Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0. Standard SUS 2.0 obejmuje wytyczne Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (PIFS) dla firm świadczących usługi szkoleniowe niezależnie od rodzaju i tematyki szkolenia.

Wymagania standardu ujęte są w 4 kategorie, dotyczące:

  • firmy świadczącej usługi szkolenia i rozwoju,
  • usługi szkoleniowo-rozwojowej,
  • kompetencji kadry,
  • organizacji i logistyki usługi szkolenia i rozwoju.

 

 

 

Od 2017 roku firma ProContact posiada Certyfikat "Akredytowanego Centrum Rozwoju" ADC.IEES, który jest przyznawany jedynie instytucjom działającym w sektorze usług rozwojowych. Legitymowanie się certyfikatem ACD.IEES oznacza, że nasza instytucja wdrożyła wewnętrzne procedury, które zapewniają świadczenie usług wysokiej jakości. Jednocześnie IEES monitoruje działanie ADC.IEES i jest zewnętrznym ogniwem pomagającym w rozstrzyganiu sporów, ewaluacji i ciągłemu podnoszeniu jakości usług.

 Prowadzone przez nas szkolenia realizowane są na najwyższym poziomie jakości. A pozyskane umiejętności są weryfikowane przez niezależny system Certyfikacji IEES – International Examination and Evaluation System. Osoby zainteresowane podlegają procedurze walidacji zgodności z opisanym zestawem efektów kształcenia poprzez procedurę egzaminacyjną, pozytywny wynik egzaminu warunkuje wydanie certyfikatu IEES w danym zakresie.

LOGO